Ostukorv

Ostukorv on tühi.

Müügitingimused

Veebipoe Sisustus360.ee (edaspidi Veebipood) omanik on EstGrupp OÜ registrikood 16602267, Asukohaga Reinu tee 30 Viljandi Viljandimaa 71020.  

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.  Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.sisustus360.ee. Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja tooteinfo on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu  kauba kättetoimetamise eest.  
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Ise järele tulemisel kohaletoimetamise tasu ei lisandu. 
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.  

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita  nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse  ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Montonio Finance UAB kui maksete vahendaja turvalises keskkonnas.
Makseid vahendab Montonio Finance UAB . Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumine Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Esitatud tellimust, st. kui Kliendile on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga, enam klient muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda info@sisustus360.ee  või klienditeenindusse telefonil  +372  5180362.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.  
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva. 

Kohaletoimetamine  

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.  
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 
Kui Kliendi poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg. Kullerfirma toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Kaup transporditakse maja välisukse juurde, hoonesisene logistika on eraldi kokkuleppel. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt  toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.  
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.  

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul   
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.  
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on  vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba  testimiseks füüsilises poes.  Tagastatav kaup peab olema pakendis.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja  toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.  
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba  kättesaamisest.  
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb  asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).  
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et  ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.  
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14  päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.  
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja  tagasi saanud. 
Garantii ei kehti, kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase ja hooletu kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud muudest asjaoludest, samuti toote ebapiisaval hooldamisel, ebaõigel hooldamisel ja sihipärasel kasutamisel tekkinud kulumise ja värvimuutuste tõttu. Mõlemad pooled võivad tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut, esimesel 12 kuul tuleb puuduste tõendamise eest maksta müüjal. Hiljem tuleb tõendamiskulud kanda süüdi oleval poolel ehk tootmisdefekti puhul kauplejal, valest kasutamisest tingitud puuduste korral ostjal.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja  kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama  kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.  
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind  veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.  

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,  mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba  üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et  puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe  kohustus.  
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@sisutus360.ee

E-kirjas peab sisalduma:
  • nimi ja kontaktandmed;
  • toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod);
  • tellimuse nr. (saadetud eelnevalt tellimuses esitatud e-mailile)
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Müüjalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või  asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.  
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas  vormis 15 päeva jooksul.  

Vaidluste lahendamine  

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@sisustus360.ee  või helistada telefonil: +372 5180362.  
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik  pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.  Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.